Search This Blog

Loading...

Followers

Saturday, April 24, 2010

Tony Blair lari nampak Dato' Ibrahim Ali

DEMOSTRASI BANTAHAN KEHADIRAN PENJENAYAH PERANG TONY BLAIR
24 APRIL 2010 BERMULA JAM 9.30 PAGI DI HADAPAN SUNWAY PIRAMID.

Dato' YB Ibrahim Ali tunggu Blair the TERRORIST depan pintu dewan conference,dia lari menyorok dalam jamban! Notis Saman PERDANA GLOBAL PEACE WAR TRIBUNAL berjaya diserahkan pada wakil PENGGANAS Tony B LIAR! Dia akan dibicarakan diatas jenayah perang walau tanpa kehadiran,sepertimana dia telah dibicarakan dibanyak Tribunal oleh NGO2 serata dunia! Apakah dia ingat boleh lari dari hukuman setelah membunuh JUTAAN umat?
(Rujukan Facebook pengerusi PERKASA Daerah Petaling)

Presiden PERKASA Malaysia Dato' YB Ibrahim Ali sedang membakar semangat beserta dengan Kepimpinan Dewan Tertinggi serta Kepimpinan Perkasa Selangor dan Wilayah.Perhimpunan ini adalah anjuran Yayasan Perdana Malaysia yang membantah keras akan kehadiran seorang Penjenayah perang Iran/Iraq ini.


Pengerusi PERKASA Daerah Petaling Sdr.Zainal Abidin Ahmad(2 dari kiri) bersama rakyat Iraq



Pemudi kita turut berjihad


Kanak-kanak Iraq sedang pukul muka Blair dengan selipar




NGO Cina pun turut serta,semuanya benci Blair penjenayah perang



Terima kasih kepada pihak Polis memantau demostrasi secara aman.Tak dak seorang pun kena tangkap kalau buat macam ni oklah,semuanya berdisplin.

17 comments:

Amirul said...

Salam nurimo,

Saya turut serta tadi demonstrasi,wau baru betul cara PERKASA perjuang islam ,perjuang Melayu.Jangan kuat sangat ikut telunjuk UMNO baru rakyat sokong.Puak Pas pun ada tadi.

Tapi yang saya muski kenapa Datuk Ibrahim Ali yang nampak Tony Blair lari masuk tandas ,kenapa tak kejar bagi selipar kat muka dia.Saya tak boleh nak masuk dalam dewan polis ramai.

Jangan kita hebat berdega-degar kat luar,nampak Tony Blair tengok saja.

HIDUP MELAYU

Munir Ardi said...

salam siarah jiran , i nak baca dulu semua article diatas

Nida said...

Bilalah penderitaan umat Islam akan berakhir ye.... :(

Nurimo said...

wsl Amirul,

Gambar Blair telah dipijak dengan selipar,dibakar oleh pengujung batahan selain itu juga telah menguntut sekeras-kerasnya.

Yang pentingnya sekali Notis Saman PERDANA GLOBAL PEACE WAR TRIBUNAL berjaya diserahkan pada wakil PENGGANAS Tony Blair oleh Dato' Ibrahim Ali beserta En Abdullah ( YDP Selangor) beserta tiga orang warga Iran .

Tony Blair mestilah lari maklumlah orang bersalah,tambahan di negeri orang pula .Dengar2 cerita malam tu pun tidur dikedutaan dia,takut nak tidur hotel.

Kita juga patut kutut orang yang jemput Blair ke Malaysia dan memberi layanan penjenayah perang macam VVIP.

Nurimo said...

Wsl Tuan Munir silakan,lama tak kujung blog ana.Sekarang kat mana?

Nurimo said...

Nida,

Balik nanti Ke Malaysia joinlah NGO PERKASA.Salah satu pertubuhan yang paling aktif sekarang ni.Ahli baru bertambah setiap hari atas kesedaran orang Melayu tak kira parti mana pun boleh masuk.

Amirul said...

he..he....nuri,bagi tahu ke Datuk Ibrahim Ali,presiden Perkasa jangan kuat sangat sokong umno.Dah YB BEBAS kena buat cara bebas baru semua ahli Melayu parti politik pas,pkr akan join.

Tapi hairangnya kat Ulu Selangor Perkasa tolong kempen sampai menang caon BN India.Kata nak pejuang Melayu kenapa tak sokong Zaid Ibrahim dari PR..kan Datuk Zaid Melayu sekampung dengan Datuk Ibrahim pula.Kalau Zaid minum arak sekali pun dia boleh taubat.

LanaBulu said...

Perkasa tunjuk perasaan..?
Buat lawak je ke tuh..?
Ibarat seperti anjing menyalak bukit...
Sekadar menghabiskan boreh je..
Sudah lah..banyak lagi perkara lain yg perlu diutamakan..
Lihatlah disekeliling tu...dah ok ke belum,,..?
Dok pi sebok dgn si-blair tu..
Dah itu adalah kerja orang kafir..nape dok pi buang masa dgn hal2 lagu tu..??
Lihatlah kat tepi kain tu...berapa banyak kaum peribumi sendiri yg dok bunuh anak haram...?
Beberapa kerat yg dah jadi bangkai bernyawa..??penagih..!!!
Berapa ramai yg dok berasap dgn asap haram...??? menambah kuat si yahudi tu..?? sapa????
Alihkan perjuangan tu betul2.????
Jgn jadikan perkasa tu sebagai batu loncatan utk mengaut keuntungan dan melobi politik murahan...

zainalabidinahmad said...

Tak guna komenbalas! Hinanya manusia ialah bila cakap ikut hati dan hati ikut nafsu dan nafsu ikut setan! Setan itu memang dilaknat kerana angkuhnya mengengkari Tuhan! Janjinya memesongkan manusia atas dendam dilaknat dan menanamkan syak wasangka tidak kesudahan bagi mengelirukan jalan!

Acik said...

salam..
tiba2 ternyanyi lagu ni..
"lompat si katak lompat,
lompat la tinggi2,
cepatlah abang cepat,
Tony Blair dh cabut lari.."

Nurimo said...

Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) adalah semata-mata untuk"MEMPERKASA HAK DAN KEISTIMEWAHAN MELAYU"

Tapi ada Melayu pula megejek serta mencemuh pemimpin yang memperjuangkan bangsanya sendiri.
Kalau macam ini Melayu sendiri akan rugi.

faizal said...

tahniah nuri dan syabas diucapkan kepada perkasa atas semangat yang ditunjukkan..walaupun kecil dan biasa sahaja usaha tersebut tetapi mesej yang ingin disampaikan amat berguna dan baik..teruskan usaha memperjuangkan islam

Nurimo said...

Salam Faizal,

Terima kasih saudara Islam atas sokongan.Sokongan tidak boleh sekadar kata-kata,joinlah sekali Faizal walaupun saudara orang PAS tidak mengapa.Marilah berjihad bersama.

日月神教-任我行 said...

成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,a片

faizal said...

salam nuri..

saya bukan orang PAS..mahupun mana2 parti..semua orang saya berkawan..

masing-masing ada lemah dan ada kebaikan..

Nurimo said...

WSL faizal,

Saya anggap tuan orang Pas berdasarkan penulisan sebelum ini.
Nampaknya silaf taksir latu.Ok lah tuan sendiri buat peakuan dah bukan orang Pas.

Habis tu pas dak BN dak,pkr ke?.
Takkan takda parti,atau buat undi rosak ke atau orang atas pagar?

Jangan marah ana jawab gini,terima kasi banyak komen dalam blog ana.

金瓜米粉Jason said...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社