Search This Blog

Loading...

Followers

Wednesday, July 22, 2009

Obama:Sekali sekala apa salahnya.....





Berita tentang Obama yang sedang menjeling awek di sampingnya.Kejadian menggelikan dan lucu ini terjadi semasa Presiden Barack Obama mengikuti sesi bergambar bersama para pemimpin negara G-8 di Main Conference L'Aquila,sebuah kota di Italy yang mana tahun lalu kena gempa bumi.

Pada hari Khamis (9/7) waktu tempat kita,para pemimpin G-8 baru saja selesai sesi bergambar,kemudian perserta foto ditambah sebahagian dari remaja berusia 14 hingga 17 tahun yang cum..cum belaka.

Dalam ramai-ramai remaja yang datang tu,ada seorang gadis seksi baru umur 16 tahun yang asal dari Brazil,namanya Mayora Tavares.Rupanya Mayora menarik perhatian Obama.Ketika gadis itu berlalu di sebelah kirinya,pandangan Obama pun terlihat mengikuti buntut Mayora.

Sayangnya Obama tidak sedar bahwa Presiden Perancis Nicolas Sarkozy memperhatikan tingkah lakunya sambil tersenyum dan mungkin sekali berkata dalam hatinya"Kucing kalau tak tengok ikan depan mata...kucing nak mati ko".Malah Obama juga tidak sedar bahwa tingkahnya itu dirakam oleh jurufoto.Biasalah perangai lelaki yang ada gatal-gatal sikit tu, menjadi tersebar seluruh dunia.

Jadi pemimpin negara kita tak kira dari parti mana,kena beringat juga masa di khalayak tu,apabila bersalam dengan wanita jangan penggang lama-lama....maklumlah politik dinegara kita sentiasa panas.Gambar pun senang rakam sekarang ni ,telefon bimbit pun boleh dikatakan ada kamera semuanya.

Pemimpin kita, kata orang kena bersih dan kelihatan bersih dari isu-isu moral dan tak kira apa saja yang tak molek dan tak sedap didengar.

16 comments:

Aneuk Nanggroe said...

The Frist..!
Iyalah.. Obama tu kan Laki-laki..! coba cewek..
mana mau liat pantat cewek
masak jeruk minum jeruk
ya kan sob??

hassan said...

Bagaimana dengan pemimpim kamu di Indo sana,ada gatal-gatal juga ke ha..ha.

Awas nanti diambil foto ,disebarnya bisa malu gah.

CiterMenariK' said...

salam Nurimo..

hahaha..biasa la..lelaki kata kan.. tapi jadi tak biasa bila tak dapat nak control huhuhu..

Nurimo said...

wsl CiteMenarik,

Saya pergi dah blog awak,rasa nak terkecing,lucu ha..ha...saya bagi 10o bitang kat awak.

Maklumlah saja lelaki kan ,obama hanya sekadar melihat satu kesenian saja..buat hilang serabut je.

Amirul said...

pui...pui...obama...tak ingat ke bini ke..ha..ha...

Isteri pemimpin kita kenalah ikut selalu suami gi mana..ko..ko jadi macam obama malulah.Kalau bini ada dekat boleh tolong cubit paha bagi signal.

Kalau kena macam ni,andainya terjadi pada Hussam pas cam na..eekkkk

ijoks2009 said...

Waakah kah kah kah,kenapa agaknya semua presiden Amerika ni jenis lelaki gatal.Bermula dengan scandal clinton lagi.wakah kah kah kah

Suria said...

salam ijoks2009,

alah ijok pemimpin Malaysia apa kurangnya,Mat sabu tu dulu kena tangkap khalawatkan..ingat tak kat hotel Perdana KB...bukan jenis gatal juga orang panggil..tu orang kata kategori ulama.

ha...ha...saya tengok muka Obama lucu dah,tapi Obama tak kisah cam tu,biasalah.

bangibookseller said...

Sila ke http://bangibookseller/blogspot.com/ utk buku2 best dlm B. Inggeris utk diri sendiri atau anak2... Harga boleh runding... T. Kasih..

Sanur Sukur said...

ati2 pak presiden ah..ter kotor hati kata aa gym mah hehehehe

Musafir said...

hmmm..(kra komen jgk la tu ork..hihi)

dkama said...

lumbrah alam dan naluri manusia... Syukur kalau dapat di hijab...PEACE...

jemarisepi said...

NAMA PUN LELAKI DIKM NON OIII....TGK JER,TAK LUAK PUN...HAHAHHAHHAAHHA..ITU KATA2 BIASA LELAKI2 LAH KAN.....KALU X LUAK MASAKAN BANYAK KES ROGOL KAN

Amirul said...

Tengok sampai tembus kain...bahaya yup,tengok sehingga membayangkan lagi bahaya...ha...ha....ha...

Takkanlah dia tak tahu wanita ada benda tu belaka...ha....ha.....

Harap jangan pemimpin kita cam ni,jaga-jaga pemimpin kita,terutama sekali pemimpin umno,nanti tangkap gambar oleh orang pas,disebarnya seluruh dunia.....Orang PAS pakar bak dedah aib orang ni...

日月神教-任我行 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,a片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,性愛

金瓜米粉Jason said...

,徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社

anywhere_Smile said...

Engagement much more experience pandora jewelry from then on become the most accepted by pandora bead new couple.Engagement ring is the expression among Pandora charms love plus association in which twosome shares. Generally buy Pandora indicates love and purity and as such people would delight discount pandora the diamond turning into for such particular and special pandora sale relationships. Solitaire diamond rings are outstanding for pandora earrings engagements. Expert artisans make that gemstones far cheap pandora earrings more attractive giving them special cuts. Towards the effort comes pandora sets to pay for jewelry for Mom you will notice jewelry has become cheap pandora sets optimum novelties you can still give your mom.