Search This Blog

Followers

Wednesday, July 22, 2009

Obama:Sekali sekala apa salahnya.....





Berita tentang Obama yang sedang menjeling awek di sampingnya.Kejadian menggelikan dan lucu ini terjadi semasa Presiden Barack Obama mengikuti sesi bergambar bersama para pemimpin negara G-8 di Main Conference L'Aquila,sebuah kota di Italy yang mana tahun lalu kena gempa bumi.

Pada hari Khamis (9/7) waktu tempat kita,para pemimpin G-8 baru saja selesai sesi bergambar,kemudian perserta foto ditambah sebahagian dari remaja berusia 14 hingga 17 tahun yang cum..cum belaka.

Dalam ramai-ramai remaja yang datang tu,ada seorang gadis seksi baru umur 16 tahun yang asal dari Brazil,namanya Mayora Tavares.Rupanya Mayora menarik perhatian Obama.Ketika gadis itu berlalu di sebelah kirinya,pandangan Obama pun terlihat mengikuti buntut Mayora.

Sayangnya Obama tidak sedar bahwa Presiden Perancis Nicolas Sarkozy memperhatikan tingkah lakunya sambil tersenyum dan mungkin sekali berkata dalam hatinya"Kucing kalau tak tengok ikan depan mata...kucing nak mati ko".Malah Obama juga tidak sedar bahwa tingkahnya itu dirakam oleh jurufoto.Biasalah perangai lelaki yang ada gatal-gatal sikit tu, menjadi tersebar seluruh dunia.

Jadi pemimpin negara kita tak kira dari parti mana,kena beringat juga masa di khalayak tu,apabila bersalam dengan wanita jangan penggang lama-lama....maklumlah politik dinegara kita sentiasa panas.Gambar pun senang rakam sekarang ni ,telefon bimbit pun boleh dikatakan ada kamera semuanya.

Pemimpin kita, kata orang kena bersih dan kelihatan bersih dari isu-isu moral dan tak kira apa saja yang tak molek dan tak sedap didengar.

13 comments:

Aneuk Nanggroe said...

The Frist..!
Iyalah.. Obama tu kan Laki-laki..! coba cewek..
mana mau liat pantat cewek
masak jeruk minum jeruk
ya kan sob??

Unknown said...

Bagaimana dengan pemimpim kamu di Indo sana,ada gatal-gatal juga ke ha..ha.

Awas nanti diambil foto ,disebarnya bisa malu gah.

Unknown said...

salam Nurimo..

hahaha..biasa la..lelaki kata kan.. tapi jadi tak biasa bila tak dapat nak control huhuhu..

Nurimo said...

wsl CiteMenarik,

Saya pergi dah blog awak,rasa nak terkecing,lucu ha..ha...saya bagi 10o bitang kat awak.

Maklumlah saja lelaki kan ,obama hanya sekadar melihat satu kesenian saja..buat hilang serabut je.

Unknown said...

pui...pui...obama...tak ingat ke bini ke..ha..ha...

Isteri pemimpin kita kenalah ikut selalu suami gi mana..ko..ko jadi macam obama malulah.Kalau bini ada dekat boleh tolong cubit paha bagi signal.

Kalau kena macam ni,andainya terjadi pada Hussam pas cam na..eekkkk

Unknown said...

Waakah kah kah kah,kenapa agaknya semua presiden Amerika ni jenis lelaki gatal.Bermula dengan scandal clinton lagi.wakah kah kah kah

Anonymous said...

salam ijoks2009,

alah ijok pemimpin Malaysia apa kurangnya,Mat sabu tu dulu kena tangkap khalawatkan..ingat tak kat hotel Perdana KB...bukan jenis gatal juga orang panggil..tu orang kata kategori ulama.

ha...ha...saya tengok muka Obama lucu dah,tapi Obama tak kisah cam tu,biasalah.

bangibookseller said...

Sila ke http://bangibookseller/blogspot.com/ utk buku2 best dlm B. Inggeris utk diri sendiri atau anak2... Harga boleh runding... T. Kasih..

Suguh said...

ati2 pak presiden ah..ter kotor hati kata aa gym mah hehehehe

Ahmad Ulwan b Hassim said...

hmmm..(kra komen jgk la tu ork..hihi)

dkama said...

lumbrah alam dan naluri manusia... Syukur kalau dapat di hijab...PEACE...

jemarisepi said...

NAMA PUN LELAKI DIKM NON OIII....TGK JER,TAK LUAK PUN...HAHAHHAHHAAHHA..ITU KATA2 BIASA LELAKI2 LAH KAN.....KALU X LUAK MASAKAN BANYAK KES ROGOL KAN

Unknown said...

Tengok sampai tembus kain...bahaya yup,tengok sehingga membayangkan lagi bahaya...ha...ha....ha...

Takkanlah dia tak tahu wanita ada benda tu belaka...ha....ha.....

Harap jangan pemimpin kita cam ni,jaga-jaga pemimpin kita,terutama sekali pemimpin umno,nanti tangkap gambar oleh orang pas,disebarnya seluruh dunia.....Orang PAS pakar bak dedah aib orang ni...